Podjetje BINZ GmbH iz Nemčije ravno sedaj, ko je slovensko podjetje Pogrebne storitve Babajić d.o.o. z njim sklenilo partnerstvo za zastopstvo v Sloveniji in na območju bivše Jugoslavije, praznuje svojo 75. obletnico obstoja in delovanja.
Osnovne vrednote BINZ GmbH
BINZ GmbH, nemško podjetje za izdelavo specializiranih vozil, svojim strankam že sedem desetletij in pol ponuja individualizirane rešitve za namenska vozila. V času od ustanovitve podjetja so se (mednarodni) trgi korenito spremenili. Prav tako so se močno spremenile želje strank in konkurenca, ki sedaj ne presega le meja držav, temveč tudi celin. Poleg tega je opazen velik tehnološki napredek ter močno povečan pretok informacij. Vse več je tudi inovacij in vse hitrejše je njihovo uvajanje, zato so vozila danes varnejša in učinkovitejša, njihova izdelava pa posledično zahtevnejša.
Vsemu razvoju in spremembam navkljub, pa BINZ tudi po 75 letih še vedno ostaja eno izmed najkonkurenčnejših podjetij na svojem delovnem področju. Je namreč eno izmed tistih podjetij, ki razume nove trende, in se zaveda, da je napredek nujen. Tem zahtevam so v BINZ-u sledili z raznolikostjo svojega izdelovalnega programa ter z dobrimi podjetniškimi odločitvami. Vse pa je temeljilo na zaupanju strank, ki so ga vodstvo in zaposleni ves čas delovanja uspešno ohranjali, saj predstavlja ključen dejavnik pri njihovem uspehu.
Poleg zaupanja in dolgoletnega vzdrževanja dobrih odnosov s strankami so tako zaposleni kot vodstvo podjetja ves čas ohranjali tudi inovativnost proizvodov ter motiviranost sodelavcev, katerih prva ljubezen so avtomobili. Vse bolj so širili sodelovanje s partnerji iz vsega sveta. Na osnovi teh vrednot je lahko bil BINZ prisoten vedno in povsod, kjer so se pojavile možnosti za izdelavo specializiranih vozil. Tako so denimo razvili že več desetletij trajajoče in nadvse učinkovito partnerstvo z Daimler AG; skupaj razvijajo vozila in podvozja bodisi za vsako stranko posebej bodisi v serijah.
Razvoj BINZ GmbH do danes
V podjetju BINZ GmbH so z obratovanjem pričeli leta 1936, ko se je za osnovanje novega podjetja odločil Michael Binz. Ta sicer izvira iz kmečke družine, a je pred ustanovitvijo lastnega podjetja več kot tri desetletja pridobival izkušnje kot sodelavec različnih nemških avtomobilskih proizvajalcev. Že v prvih treh letih od ustanovitve je podjetje zraslo s štirih na sto zaposlenih, ki so se ukvarjali zlasti s predelovanjem karoserij in izdelovanjem taksijev. Med I. svetovno vojno so proizvodnjo prilagodili in pričeli izdelovati zlasti tovornjake in vozila za transport oseb. V prvih letih po vojni je bil poudarek na popravilih avtomobilov ter tovornjakov in izdelovanju posameznih primerkov različnih namenskih vozil. Tudi v tem času je podjetje močno raslo: razstavljive karoserije so pričeli izvažati v Avstralijo in na Indokitajski polotok, leta 1948 so morali zgraditi dodatne proizvodne dvorane, število zaposlenih pa se je povečalo še za trikrat.
V naslednjem desetletju so se pri BINZ-u sprva še vedno pretežno ukvarjali s predelavo transportnih vozil, vse bolj pa so svojo proizvodnjo pričeli usmerjati v reševalna vozila, ki so danes njihov paradni konj. Prvo serijo so izdelali leta 1955, ko je podjetje tako vstopilo na popolnoma nove trge. Te so nato zlasti v 60-ih letih še dodatno razširili: na tržišča za kombinirana, pogrebna ter druga namenska delovna (npr. gasilska, vojaška, policijska) vozila.
Pred dvajsetimi leti so v BINZ-u nato svojo ponudbo s prevzemom obrata laboratorijske tehnike še dodatno oplemenili. Namreč, z na novo pridobljenim bogatim know-how in s številnimi novimi strokovnjaki so vozila postala okolju še prijaznejša in učinkovitejša. BINZ je tako povečal svojo prisotnost in priljubljenost na mednarodnih trgih, na evropskem tržišču pa prevzel vlogo enega najuspešnejših proizvajalcev (zlasti pogrebnih in reševalnih) vozil.
Nov višek so v podjetju nazadnje dosegli pred dvema letoma, ko so s pomočjo nove tehnologije predstavili luksuzne limuzine s 6 vrati in pogrebna vozila posebej visoke kvalitete. S tem so v BINZ-u – kot že ničkolikokrat poprej – še povečali vodstvo pred konkurenčnimi podjetji, saj ne le sledijo trendom, temveč jih tudi narekujejo. Hkrati pa jim uspeva še vedno zvesto spoštovati tradicijo ter tradicionalne vrednote, kar je izredno pomembno denimo na britanskem trgu, kjer je BINZ s pogrebnimi vozili močno zastopan.
Prihodnost BINZ GmbH
Kot kaže ta kratek zgodovinski oris razvoja podjetja, je BINZ ves čas uspešno sledil tehnološkemu razvoju in se prilagajal mednarodnim tržnim impulzom. Desetletja izkušenj, nenehno rastoč know-how in kombinacija visoko usposobljenih zaposlenih – od montažerjev do razvojnih inženirjev – so podjetju BINZ omogočili, da proizvaja specializirana vozila najvišje kvalitete in sprejemljivosti za stranke. V vseh primerih je namreč v osrčju BINZ-ove proizvodnje človek; reševalna vozila nam rešujejo življenja, podaljšane limuzine nam zagotavljajo nastop v visokem slogu, pogrebna vozila – za katera je podjetje Pogrebne storitve Babajić d.o.o. sklenilo partnerstvo za zastopstvo na celotnem območju bivše Jugoslavije – pa nas spremljajo na zadnji poti.
Četudi je podjetje BINZ na mednarodnih tržiščih nepretrgoma prisotno že skoraj osem desetletij, zaposlene še vedno odlikuje strast do dela, ki ga opravljajo. Zagotavljajo, da bodo tudi v prihodnje ostali zvesti vsem vrednotam, ki jih zagovarjajo kot proizvajalec vozil z jasno vizijo in načeli. Še vedno si bodo – tudi po tem, ko so obeležili 75. letnico delovanja – kontinuirano prizadevali za izboljševanje proizvodov in storitev. Skupaj s partnerji. In za stranke.
Vir:
- Brošura BINZ GmbH ob 75. obletnici podjetja
- www.binz.si