Sejem Tanexpo 2018

V začetku meseca aprila, bolj natančno od 5.4. – 7.4.2018 se bo odvijal eden izmed bolj znanih sejmov v Italiji in svetu, namenjen pokopališki dejavnosti – TANEXPO.

Skozi leta je sejem Tanexpo postal internacionalno znan na področju pokopališke dejavnosti. Vsako leto se predstavi vse več podjetij iz celega sveta. Sejem želi svojim obiskovalcem ter razstavljalcem ponuditi več, zato so organizirali delavnice, kjer bodo internacionalni predavatelji iz Evrope, ZDA ter Južne Amerike. Program delavnice je bil odobren s strani Academy of Funeral Service Practice for CE. Delavnice bodo temeljile na pridobivanju novega znanja na področju porasta upepelitve in nove poslovne perspektive, pogrebnega marketinga, generacijsko nasledstvo v pogrebni industriji.

Na sejmu se lahko udeležite naslednjih delavnic:

1. Is cremation the Cemeteries’ Killer Application? / Je upepelitev za pokopališča ubijlaska aplikacija?

Rast upepeljevanja- preoblikovanje zaznavanja vloge pokopališča – nove generacijske navade in zmanjševanje prisotnosti pokopališča. Analiziralo se bo: nove arhitekturne rešitve in vloga pokopališč v konceptu opusa. Delavnica se bo osredotočila na upravljanje in preoblikovanje grobišč in krematorijev skozi najboljše mednarodne prakse.

Predavatelji:

Dr. Antonio Dieni -Generalni direktor pokopaliških služb mesta Torino – Italija

Kris Coenegrachts -Direktor podjetja Westlede Crematoria – Belgija

2. Cremation Growth: Funeral Homes’ Threat or Opportunity?/ Rast upepelitve: grožnja ali priložnost za pogrebna podjetja?

Z upepeljevanjem v porastu, pogrebna podjetja potrebujejo nove dogovore za svoje družine. Naučite se upravljati “revolucijo” in ta izziv spremeniti v priložnost, izkoristiti upepelitev in povečati svoj dobiček. Ta delavnica bo direktorjem pogrebnih podjetij pokazala kako biti en korak pred ostalimi na tržišču in kako se izogniti “opeklinam”z nizkimi stroški upepelitve.

Predavatelji:

Alessandro Prosdocimo – Prosdocimo, pogrebno podjetje

Paulo Moniz Carreira -Servilusa, direktor

Christine Pepper -Izvršni direktor, NFDA

3. Fundamentals of the Funeral Marketing Blueprint / Osnove načrta pogrebnega marketinga

Ta delavnica pokriva osnove o oblikovanju načrta za pogrebna podjetja z brezžičnim in spletnim kanalom, kot so: tiskanje, radio, spletne strani, SEO, Pay Per Click/plačilom na klik, spletne objave, video posnetki, socialni mediji in spletne kritike.

Predavatelj:

Robin Heppell, CFSP

4. Execution of the Funeral Marketing Blueprint / Izvedba načrta pogrebnega marketinga

Ta program pokriva izvedbo načrta za pogrebna podjetja z brezžičnim in spletnim kanalom, vključno s tiskom, radijem, spletnimi mesti, SEO, Pay Per Click/plačilom na klik, spletnimo vedenje, videoposnetki, socialnimi mediji in spletne kritike.

Predavatelj:

Robin Heppell, CFSP

5. How to Face Generational Succession: Opportunities, Transitional Steps and Critical Elements / Kako se soočiti z generacijskim nasledstvom: priložnosti, prehodni koraki in kritični elementi

Razpravljalo se bo o tem, kako uspeti pri reševanju prvih prehodnih korakov in ovir v generacijskem nasledstvu.

Nasveti za pravilno vodenje faz nasledstva in praktično osredotočenje na kritične elemente in koristi.

Predavateljica:

Gabriele Arveda -Svetovalka za procesno načrtovanje in svetovalka za poslovno organizacijo, Bartoli & Arveda svetovalci

 

Referenčna točka za celotno pogrebno in pokopališko industrijo je TANEXPO, kjer se vsaki dve leti pogrebni direktorji in trgovinski strokovnjaki srečujejo z vrhunskimi proizvajalci.

Za več informacij o samem sejmu: www.tanexpo.com

Preverite seznam prihajajočih sejmov na področju pogrebne dejavnosti.

Oglasi

Oddaj komentar

Ta stran uporablja Akismet za odstranjevanje neželenih komentarjev. Kako skrbimo za vašo zasebnost.